Магазин

YASNO оновив Особистий кабінет для клієнтів «Донецьких енергетичних послуг»

Клієнти YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») отримали доступ до оновленого Особистого кабінету. Сервіс став більш простим та зручним для користувачів.
Окрім оновленого інтерфейсу, всі функції, що працювали й до цього, залишаються:
передача показань лічильника
оплата рахунків без комісії
статистика споживання та платежів
чат з оператором
З оновлень – спрощений процес додавання необмеженої кількості особових рахунків, інтеграція з програмою лояльності YASNOЛОВ, а також функція автоплатежу. Налаштувавши її, можна більше не хвилюватися за протерміновані платежі, адже необхідна сума буде щомісяця списуватися з банківської картки на особовий рахунок за електроенергію.
«YASNO продовжує оновлювати сервісі для клієнтів. Новий Особистий кабінет покликаний зробити взаємодію клієнтів з постачальником якомога зручною та простою. Наразі в онлайн-сервісі є всі базові функції, але ми працюємо над розвитком можливостей», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Вас може зацікавити: