Магазин

ТОП-3 найпопулярніших питання від клієнтів, на котрі YASNO не може відповісти

Контакт-центр YASNO щоденно опрацьовує близько 10 тисяч звернень. З поміж традиційних питань щодо передачі показань, нарахувань та енергоефективних товарів, операторам часто задають питання, які стосуються діяльності інших компаній. Щоб зберегти час клієнтів, відповідаємо на найпоширеніші із запитань.

1. Зникло світло

Під час негоди або аварійних ситуацій чи обстрілів об’єктів енергетичної інфраструктури можливі перебої з електропостачанням. 

Якщо відсутність світла обумовлена обстрілами або великими аваріями в мережі, інформація про це буде обов’язково оприлюднена на сайті та у соцмережах YASNO, на сайтах операторів системи розподілу. 

Якщо немає світла через пориви вітру, локальну аварію абощо, то на питання щодо відновлення може відповісти лише оператор системи розподілу, який відповідає за ремонт та експлуатацію електричних мереж. 

2. Хочу укласти договір, щоб у мене в квартирі було світло 

Якщо клієнт придбав житло або отримав його у спадок, йому необхідно укласти два договори:

- про розподіл електричної енергії з оператором системи розподілу 

- про постачання електричної енергії з постачальником електроенергії.

Щоб укласти договір про розподіл електричної енергії клієнтам необхідно звернутись до оператора системи розподілу, до мереж котрого підключений їхній будинок. Саме оператор системи розподілу видає паспорт точок розподілу, з яким лише потім клієнт може звернутись до YASNO для укладання договору про постачання електричної енергії. 

Укласти договір з YASNO клієнти можуть на сайті yasno.com.ua. Для цього достатньо завантажити бланк заяви-приєднання, заповнити її та надіслати разом з скан-копіями інших необхідних документів (перелік зазначено на сайті) та протягом трьох робочих днів клієнт отримає інформацію від YASNO. Але зробити це можна лише після того, як клієнт спершу укладе договір про розподіл електричної енергії з оператором системи розподілу. Контакти операторів системи доступні на сайті за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr.

3. Несправний лічильник електроенергії

У мене загорівся лічильник. Мені здається, що мій лічильник невірно рахує спожиту електроенергію. Такі питання часто задають операторам контакт-центру YASNO, але варто пам’ятати, що саме оператор системи розподілу може допомогти з вирішенням усіх технічних питань, котрі пов’язані з лічильниками (заміна, технічна перевірка, опломбування, параметризація тощо). 

Важливо також пам’ятати, що саме оператор системи розподілу також щомісяця здійснює розрахунок обсягу споживання – або на основі автоматично переданих показань, або тих, що надав сам клієнт. Якщо оператор системи розподілу вчасно не отримав дані жодним зі способів, обсяг визначається за середньодобовим споживанням клієнта. 

Після того як ОСР розрахує скільки кВт∙год використав споживач, він передає цю інформацію постачальнику YASNO, який застосовує діючий тариф, робить нарахування та виставляє рахунки клієнтам.