Магазин

Viber чи Telegram: Які 10 питань клієнти можуть вирішити через чатботи YASNO?

YASNO продовжує розвивати онлайн-сервіси, які дозволяють швидко вирішити питання електропостачання та зберігають час клієнтів. Крім Особистого кабінету, який є найбільш використовуваним сервісом, друге місце за популярністю серед клієнтів розділяють чатботи у Viber та Telegram. Які питання дозволяють вирішити чатботи YASNO, розповідаємо у матеріалі.

Щоб почати використовувати чатботи, необхідно у полі пошуку Viber чи Telegram ввести YASNO-online та відкрити. Обидва чатботи мають інтерактивне меню та покрокові підказки, що допоможуть легко обрати необхідну функцію та за лічені хвилини вирішити усі питання. 

Найчастіше клієнти YASNO використовують чатботи саме для передачі показань та оплати за електроенергію. Та загалом чатботи допомагають:

• передавати показання електролічильника

• отримувати нагадування 1 числа щомісяця про необхідність передати показання 

• сплачувати за електроенергію 

• ознайомитись з умовами участі в Програмі лояльності YASNOЛОВ та зареєструватись

• спілкуватись з оператором у режимі реального часу через онлайн-чат  

• замовляти енергоефективні товари з YASNO shop

• додавати кілька особових рахунків та проводити оплати (це зручна функція для тих, хто допомагає вирішувати питання електропостачання близьким та рідним, котрі не використовують онлайн-сервіси)

• дізнаватися про застосування стабілізаційних чи екстрених відключень (після активації цієї опції вам будуть надходити сповіщення перед початком екстрених відключень та у разі повернення до стабілізаційних графіків)

• робити донати (ви можете зробити внесок у 50, 100, 250 чи 500 грн, що буде зараховано на один з особових рахунків клієнтів, яким під час війни важко самостійно сплачувати за електроенергію. Це багатодітні сім’ї, родини загиблих військовослужбовців, ветерани та інваліди військової служби та інші категорії клієнтів)  

• знайти адресу найближчого енергоофісу. 

«Щоб клієнти могли швидше та зручніше вирішувати питання з електропостачання ми постійно прискіпливо придивляємось до наших сервісів і працюємо над тим, щоб вони ставали ще кращими. Сьогодні онлайн-сервіси – це обов’язковий атрибут кожної сервісної компанії, але класні онлайн-сервіси – це про сервіси YASNO», – сказав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.