Магазин

Застосунок YASNO Mobile став переможцем у всеукраїнській премії за найкращий клієнтський досвід Ukrainian CX Excellence

14 червня відбулось нагородження переможців цьогорічної Всеукраїнської премії за найкращий клієнтський досвід Ukrainian CX Excellence. Мобільний застосунок YASNO Mobile отримав перше місце в номінації «Кращий споживацький досвід (UХ)». 

Визначення кращих кейсів відбувалось в 2 етапи: 

Перший - підготовка есе з описом кейсу. Кейс включав у себе опис розробленого продукту, його операційну ефективність для компаній бренду, приклади використання найкращих трендів клієнтського досвіду тощо.

Другий - захист презентації перед експертами з різних сфер. 

«Мобільний застосунок YASNO Mobile – це єдина платформа для всієї цифрової екосистеми бренду, - говорить генеральний директор YASNO Сергій Коваленко. – Розробці застосунку приділена максимальна увага у питанні опрацювання клієнтського досвіду. Адже наша мета – стати ІТ-компанією, в центрі продуктів та процесів якої – клієнт, а не процеси. Тому премія від Ukrainian CX Excellence – це знак того, що ми рухаємося у правильному напрямку».

У 2024 р. номінантами премії в різних категоріях стали 96 провідних українських компаній. Оцінювали конкурсантів та визначали переможців 42 експерти-члени журі.