Клієнти YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») отримали доступ до оновленого Особистого кабінету. Сервіс став більш простим та зручним для користувачів.
Окрім оновленого інтерфейсу, всі функції, що працювали й до цього, залишаються:
передача показань лічильника
оплата рахунків без комісії
статистика споживання та платежів
чат з оператором
З оновлень – спрощений процес додавання необмеженої кількості особових рахунків, інтеграція з програмою лояльності YASNOЛОВ, а також функція автоплатежу. Налаштувавши її, можна більше не хвилюватися за протерміновані платежі, адже необхідна сума буде щомісяця списуватися з банківської картки на особовий рахунок за електроенергію.
«YASNO продовжує оновлювати сервісі для клієнтів. Новий Особистий кабінет покликаний зробити взаємодію клієнтів з постачальником якомога зручною та простою. Наразі в онлайн-сервісі є всі базові функції, але ми працюємо над розвитком можливостей», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.