Магазин

Як електропостачальник YASNO обслуговує жителів Донеччини в період воєнного стану?

З початку війни електропостачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») перейшов виключно на дистанційне обслуговування клієнтів. Попри складні умови воєнного стану постачальник продовжує надавати послуги та консультувати клієнтів. 

Більшість питань з електропостачання жителі Донеччини можуть вирішити дистанційно. Передати показання лічильника, сплатити за електроенергію через Особистий кабінет чи за номером особового рахунку, переоформити договір на електропостачання, замовити електронний рахунок – усе це можливо виконати на сайті YASNO. 

У разі, якщо клієнту необхідна детальна консультація, він може звернутися до YASNO:

• за телефоном: (067/095/093) 652 60 00

• написавши на електронну адресу dn@yasno.com.ua 

«У ситуації, що склалася, ми продовжуємо постачати електроенергію споживачам Донеччини там, де це можливо. Розуміємо, що у наших клієнтів можуть виникати питання. Фахівці YASNO залишаються на зв’язку та готові надати консультації усім, хто цього потребує», - сказав директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.   


Вас може зацікавити: