З початку війни електропостачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») перейшов виключно на дистанційне обслуговування клієнтів. Попри складні умови воєнного стану постачальник продовжує надавати послуги та консультувати клієнтів.
Більшість питань з електропостачання жителі Донеччини можуть вирішити дистанційно. Передати показання лічильника, сплатити за електроенергію через Особистий кабінет чи за номером особового рахунку, переоформити договір на електропостачання, замовити електронний рахунок – усе це можливо виконати на сайті YASNO.
У разі, якщо клієнту необхідна детальна консультація, він може звернутися до YASNO:
• за телефоном: (067/095/093) 652 60 00
• написавши на електронну адресу dn@yasno.com.ua
«У ситуації, що склалася, ми продовжуємо постачати електроенергію споживачам Донеччини там, де це можливо. Розуміємо, що у наших клієнтів можуть виникати питання. Фахівці YASNO залишаються на зв’язку та готові надати консультації усім, хто цього потребує», - сказав директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.