Щоб дізнатися суму нарахувань за світло, стан особового рахунку чи порядок переукладання договору, споживачам електроенергії сьогодні не потрібно звертатися до енергоофісу YASNO. Вирішити усі ці питання можна, просто написавши в чат енергопостачальника.
Для отримання консультації YASNO немає потреби витрачати час на очний візит та навіть телефонний дзвінок. Поспілкуватися з фахівцем постачальної компанії можна через онлайн-чат. Спеціаліст зможе надати персональну консультацію за конкретним особовим рахунком.
Перейти у чат можна:
- через чатбот YASNO-online у viber або telegram – у головному меню слід обрати розділ «Чат з оператором»
- у мобільному застосунку YASNO Mobile – у розділі «Більше» потрібно натиснути «Підтримка YASNO» та потім перейти в один з месенджерів
- на сайті YASNO – розпочати онлайн-спілкування з оператором можна на сторінці «Контакти»
«У сучасному світі все більше людей віддають перевагу онлайн-переписці. Розуміючи цю тенденцію, ми створили умови, аби кожен наш споживач міг у зручний спосіб вирішити питання з електропостачання. Без черг, зайвих поїздок і навіть телефонних перемовин. Достатньо відкрити чат, написати звернення і на зв’язок одразу вийде оператор, який надасть вичерпну консультацію», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.