14 червня відбулось нагородження переможців цьогорічної Всеукраїнської премії за найкращий клієнтський досвід Ukrainian CX Excellence. Мобільний застосунок YASNO Mobile отримав перше місце в номінації «Кращий споживацький досвід (UХ)».
Визначення кращих кейсів відбувалось в 2 етапи:
Перший - підготовка есе з описом кейсу. Кейс включав у себе опис розробленого продукту, його операційну ефективність для компаній бренду, приклади використання найкращих трендів клієнтського досвіду тощо.
Другий - захист презентації перед експертами з різних сфер.
«Мобільний застосунок YASNO Mobile – це єдина платформа для всієї цифрової екосистеми бренду, - говорить генеральний директор YASNO Сергій Коваленко. – Розробці застосунку приділена максимальна увага у питанні опрацювання клієнтського досвіду. Адже наша мета – стати ІТ-компанією, в центрі продуктів та процесів якої – клієнт, а не процеси. Тому премія від Ukrainian CX Excellence – це знак того, що ми рухаємося у правильному напрямку».
У 2024 р. номінантами премії в різних категоріях стали 96 провідних українських компаній. Оцінювали конкурсантів та визначали переможців 42 експерти-члени журі.