Чатботи у Viber та Telegram давно стали зручними помічниками у вирішенні багатьох питань. І питання, пов’язані з електропостачанням та енергоефективністю – не виняток. Яку саме інформацію можна знайти та які питання вирішити легко через чатботи YASNO, розповідаємо.
Для зручності клієнтів YASNO створив чатботи у Viber та у Telegram, щоб кожен клієнт мав можливість обрати для себе месенджер, яким звик користуватись. Додатковою превагою користування чатботами є те, що клієнти щомісяця отримують нагадування, коли варто передати показання. Саме вчасно передані показання дозволяють отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію.
Через чатботи клієнти YASNO можуть:
• передавати показання електролічильника
• сплачувати за спожиту електроенергію
• додавати кілька особових рахунків та проводити оплати (це зручна функція для тих, хто допомагає вирішувати питання електропостачання близьким та рідним, котрі не використовують онлайн-сервіси або мають декілька квартир у користуванні)
• спілкуватись з оператором у режимі реального часу через онлайн-чат
• зареєструватись в Програмі лояльності YASNOЛОВ, переглядати кількість балів та доступні промокоди
• дізнатись тип діючих відключень
• знайти адресу найближчого енергоофісу
• ознайомитись з інструкціями (як скористатись функціями чатботів).
Щоб почати користуватись чатботами достатньо знайти їх через пошук у Viber та Telegram або за посиланням: bit.ly/yasno_viber, bit.ly/yasno_tg